loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 7 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

اس ام اس فلسفی سال 93

 

دوست داشتنت هوس نیست
که باشد و نباشد
نفس است
تا باشم و باشی
.

.
.

کجایی ؟
هی پشت این گوشی جای شماره گریه ام را می گیرم
مجنون تنها نرو رفتنتون سخته واسه همه بمون
.

.
.

سایه ام عاشق سایه ات شده
می خواستم ببینم آیا می توانیم همسایه شویم

.

.
.

دیگر به خوابم هم نمیاید
درکش می کنم همخوابی با دیگران تمام وقتش را گرفته

.

.
.
تو با هر سیب کرم خورده ای
وسوسه می شوی برو
تو از بهشت قلب من رانده شدی
در بهشت ماندن لایق هر کس نیس

.

.
.

.:: بقیه در ادامه مطلب ::.

 

بودن و یا نبودنت مهم نیست
آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازى نیست
همانند خدا که هست اما نیست

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -

.
 
فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که
فرق داره برام با بقیه

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

دست و بالم از حرف خالیست
هر چه هست تویى و تو حرف ندارى

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

آرزو کردم میان بى کسى هاى دلم
لااقل یادم به قلبت تا ابد مهمان شود

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

ماهی هم پرواز کرد
حتی شوری دریا هم برای نمک گیر کردنش کافی نبود

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

برای مردن لازم نیست عزرائیل بیاید
همین که تو نیای کافی ست

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

غمگینم…
همانند جوانی که لحظه ی اعدام
به گریه مادرش می خندد
خاطرش آمد که بچه گی اش گفته بود
خنده ات آرامم می کنه پسرم

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

سبز یا سرخ
گاز زده ام همه ی سیب های جهان را
هیچ کدام طعم لبخند های تو را ندارند

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

از آن روز که رفته ای
کارت شارژ ها را سیگار می خرم
و با خیابان ها حرف می زنم!
همین طوری پیش برود گوشی را هم باید بفروشم کفش بخرم

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

دستتو بذار رو قلبت
گذاشتى؟
بذار دیگه
صداشو می شنوى؟
آرزومه سال ها بتپه حتى اگه برا من نباشه

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

گفتمش نقاش را نقشى بکش از معرفت
با قلم نقش تورا باوسعت دریا کشید

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

خدایا همه از تو می خواهند بدهى اما من از تو میخواهم بگیرى
خستگى ، دلتنگى و غصه ها را از لحظه لحظه ى روزگار همه ى آنهایى که دوستشان دارم

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

شده در خلوت تنهایى خود یاد یک خاطره شادت بکند؟
لرزه بر قلب و دلت اندازد؟
تویى آن خاطره ى خلوت تنهایى من

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

صحبت از دیروز و امروز نیست
من در فردایى که خیلى هم دور نیست
طناب دار دور گردن همه ى غصه هایت می بینم

.

- – - ** wWw.Like-SmS.ML * * – - -
.

غصه هایت را با قاف بنویس
آنگاه می توانى به راحتى از آنها بگذرى
قصه زندگیت بى غصه باد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 21,987
  • کدهای اختصاصی