loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 8 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
سکوت بی پایان.....   

۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

به غضنفر میگن با سوئیس جمله بساز، میگه :من دیگه با هیچی جمله نمیسازم، تو داری از خر بودن من سوئیس تفاده میکنی...!!!

امیر محمد لکزایی(ID LINE:AMIR.M.L)   

۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

شباهت دختر ساپورت پوش و هویج:
هر دو دید چشم را تقویت می کنند!!

OPERA REZA   

۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

اخه خر. اسب. گاو. گاومیش. بوزینه وگورخر چرا شیر سلطان شد

 
Younes alone   

۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتن،
باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستان هم یه اسمی میذاشتن...
مثلا چسوف!
اصن چُس وضعی

yani 67   

۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

جهان سوم جایی است که مردم ان گوشی دو و سه میلیونی دارن و نمی دونند جملک چیه¿ ولا

 
1378sms@gmail.com   

۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

باراک اوباما هستم برنده جایزه صلح نوبل.
ازسال اول دبیرستان در آزمون های کانون شرکت میکردم....

 
H @ M ! D   

۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

به جایی این که بشینی غصه بخوری بشین اجیلای مونده عید رو بخور:)))))))))))

 
Lucky Guy   

۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

وقتی فقط به خاطرپری قصه بخوای قهرمان داستان بشی آخرش چیزی نخواهی بود جزهمون کلاغی که به خونش نرسید

 
عقیل شیرزاد. (09384008530)   

۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

عزیزم با من باش و از وجود من به زندگیت گرما و صمیمیت ببخش
و سرمای سخت زندگیت را با اعتماد به من از بین ببر
ایران رادیاتور!

 
الو......؟   

۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

چند وقت منتظرم منتظر پیام هایی مثل قبل همون پیام هایی که مدت هاست دریافت نکرده ام مگر من ازبقیه چی کم داشتم ها. بازم بگو مشترک مورد نظر شما ۱۰۰۰۰ریال داخل شبکه دریافت کرده اید باتشکر ایرانسل

 
maryam jon 1376   

۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

من برات گریه نمیکنم ریملم خیلی گرونه...
خخخخ

alitgm   

۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ای خدا بهار اومدیار من نیومد وای وای وای. کیا یادشونه

 
نام نمایشی جدید   

۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

جهت اطلاع دارم با عمم میخورم
خودش.... خواست
وااااااااای چقدر ترشن این گورجه سبزاااا
بذار یه خوردم نمکم بزنم...

Tehran9379053448   

۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

سلام،
پس از گذشت ۲سال از آشناییمون وابستگی شدیدی بهت پیداکردم،
درسته ماهی ۱ بار بیشتر نمی بینمت،
ولی خدا میدونه واسه همین۱ بارم چطور چشم انتظارتم،
پس ترکم نکن
تو حق من هستی،
از پیشم نرو
دوستت دارم....... یارانه

Terme joo0oon   

۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

بیاید ساده از هم نگذریم...
بیاید گلدار یاحتی راه راه یا چارخونه از هم بگذریم اقلن...

 
برچسب ها سرکاری ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 22,052
  • کدهای اختصاصی