loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 14 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و کوبنده

اس ام اس های عاشقانه و کوبنده

 

از " عشق های " امروزه که بویه " هوس " میدهند متنفرم.

 

.

.

.

ببين رفيــــــــــــق .....
وقتي تو جيبت پول نباشه قصابي سر كوچتونم بهت دل نميده
چه برسه به عشــــــــــــــــــــــقت

.

.

.

هر از گاهي سراغي بگــــــــــــير
پيامي بــــــــــــده
احوالي بپــــــــــــــــــــرس !!!!
خيلي نگذشته از روزهايي كه عزيز دلـــــــــــــــــت بودم

.

.

.

تو خیانت کردی من حلالت کردم ..بهش عادت کردی من حلالت کردم ...من حلالت کردم :(;(

.

.

.

آب نریختـــــم که برگردی ... آب ریختـــــم تـــا پاک شود ...

هر چه رد پای توست ، از زنـــدگیـــ ام…!

.

.

.

او به افتادن من در شهر خندید... اما من تمام حواسم به این بود که مردم شهر عاشق خنده هایش نشوند:(

.

.

.

یکروز مادرم مرا نفرین کردو گفت: الهی درد بی درمان بگیری نفرینش گرفتو عاشق شدم

.

.

.

این روزها دلم برای عشقی که ترکم میکند نمیسوزد ... دلم برایه شارژهایی که میگیرم میسوزد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 21,927
  • کدهای اختصاصی