loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 6 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
elish joon   

۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

آقا وحید شما ک اینقدر بچه دوست داری اونم دختر میگم چطوره منو ب فرزندی قبول کنی هم دختر هم موهام بلنده با شرایط شمام یسازگارم فول آپشنم هستم جمعه ام میرم بربری میخرم دیگه شمام آرزوت براورده میشه والا.......

 
فقط بستنی   

۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

نمیدونم چرا هروقت میخوام درس بخونم تلویزیون یه فیلم عالی پخش میکنه که نمیتونی نبینی آخه چرا؟؟

?←[《 AAA love 》]→¿   

۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

میدونی، به بعضی ها بایدگفت زیاد به خودت نناز..
ﻣن ﺗﻮ ﮔﻮﺵ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﺯدم ﮐﻪ ﺗﻮ حتی ﺯﻧﮓ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻮم نمیﺗﻮﻧﯽ
ﺑﺰﻧﯽ ﺩر بری...!!! :)
بععععله.... اینیم دیگه..!!

mehdoo   

۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ی بار نصف شب ی دختر رو سوار کردم
و دیگه تریپ لوتی ورداشتیم و بجای شماره امنیت بهش دادیم
تا اینکه رسوندمش خونشون
وقتی ک پیاده شد گفت خاک تو سر بی بخارت کنن
منظورش چی بوده؟

 
saye71   

۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ماوقتیکه سبزی میخریم تا۲شب شام سبزی ونون وپنیرداریم. روزیکه پنیرمیخریم تا۲شب پنیرونون وسبزی داریم. روزیکه نون میخریم تا۲شب نونوپنیروسبزی داریم جمعه شبام اگه مهمون نیاداینقدردریخچالوبازوبسته میکنیم تاخوابمون ببره۰_۰

 
MahNaz ^_^   

۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دختر بازی هیچی هم تو ایران نداشته باشه خوبیش اینه که ۹۹%پسرا رو فرستاده باشگاه بدنسازی؟؟ :))

یا علی بن موسی الرضا(ع)   

۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

وقتی اومدم؛ همچین حالتو میگیرم که نفست بند بیاد واز ترس پاهات بلرزه یه آبرویی ازت ببرم که نتونی سرتو بالا بگیری؛ بچه سوسول من قبض موبایلتم!!

 
hooman.ch   

۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

تویی که ادعا می کنی که عاشقمی...
از الان بهت بگم اگه قرار شاخ بشی واسم...
از همین الان بگو که گاوی...
ببرمت گاوداری تحویلت بدم...
(گربه رو دم حجله کشتن از نوع خشن)

 
bela..   

۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

تا میتوانی واسم شاخ شو... من عاشق گاو بازیم

 
bela..   

۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دور گردن بعضیها باید قلاده بندازی.... هم هویت پیدا میکنن هم هار نمیشن.

 
mahdi alone   

۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

مسابقه ی نظر سنجی!
به نظر شما کدام تیم میتونه مثه استقلال تو ده دقیقه ۳تا گل بخوره
۱-ذرت کاران پارس آباد
۲-گل گهرسیرجان
۳-سایر تیمها
لطفا عدد گذینه مورد نظر را به ۲۰۰۰۹۰ارسال فرمایید
♥♥♡♥♥

raha jooooooni   

۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

خدایی به پسرا حسودیم میشه!
عقل ندارن راحتن!
به افتخار همه دخترا....

 
maryam jon 1376   

۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

من برات گریه نمیکنم ریملم خیلی گرونه...
خخخخ

gol giso   

۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

من بازیامو بچگیام کردم میای جلو " آدم " باش

 
دخترک ناز   

۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دیروز سه تا جمله رو که خوندم لایک کردم هر سه شون ۲ تا لایک خورده بودن من که لایک کردم هر سه شدن ۵ تا
ببین لایک من چقدر ارزشمنده که سه تا حساب میشه

 
 
برچسب ها ضدحال ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 22,105
  • کدهای اختصاصی