loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 4 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
بختیارy   

۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

خواستم تخم مرغ با گوجه درست کنم داشتم گوجه ها رو سرخ میکردم
به هم اتاقیم که کنارم بود گفتم برو رب گوجه رو بیار بزنیم به گوجه ها خوشمزه شه
جالب اینجاست که با جدیت رفت رب رو اورد
خخخخخخخخخ

 
فسقلی کوچولو   

۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

میدونید بدترین ماه سال چیه؟ خردادماه چون امتحان های مدرسه هست!!! وای! :-)

arrow76   

۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

اعتراف میکنم یه بار با فیلتر شکن وارد جملک شدم
فک میکردم جمله های نقض قوانین تایید میشه اون موقع نمیدونستم ولی الان میخوام با وی پی ان امتحان کنم تازه هنوز قرار دانشجو شم:

نفس121   

۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یعنی حرص درآرتر از این پسرایی که جزوه نمیگیرن، اونایی هستن که جزوه تو میگیرن اما شماره تو نمیگیرن کصاااافطااا!!

**mina banoo**   

۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

اعتراف میکنم از وقتی وارد دانشگاه شدم از بس چیزی ننوشتم، دست خطم به کل دگرگون شده و یادم رفته حتی... :|

Terme joo0oon   

۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

از درخت اموختم
نه واقعاانتظار دارید از درخت چیزی یاد بگیرم. من از استادش سر کلاس چیزی یاد نگرفتم اونوقت از درخت بیام یاد بگیرم......

mariyeh.m   

۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

سرکلاس اندیشه بودیم استاد میگه حجاب رو رعایت کنید حسابی رو مخ بود یه چند دقیقه ارز کلاس گذشته بود داشت میگفت تو یه مراسم بودیم یه خانوم با یه وضع نامناسب لباس فلان فلان رنگ مو...
خلاصه توصیف خانوم یکی از دخترا بلند گفت معلومه حسابی دید زدید استاد حال

دختربااسانس پاییز   

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

زندگی من سایزتونیست..................................... ................................. تومیترسی ازسایه پلیس

maleki.♡$♥.nazilla   

۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دقت کردین بیشتر تصمیمای مهم زندگیمون، فکرای قشنگ، تصمیمات و خیلی چیزای دیگه تو دستشویی گرفته میشه دلیلشم اینه که ما واسه همه چی وقت میزاریم به جز آرامش مغذمون بیچاره فقط اونجا آرومه

TuTgun   

۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

تاحالا سر کلاس درس با معشوقتون شونه به شونه نشستین؟
اگه نشستین لطفا کاری نکنین که بقیه حسودیشون بشه!

پرتقال فروش   

۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یه قانونی میگه استادای خانوم رو نباس انتخاب کرد تا اخلاق گندشون رو ترک کنن.

 
fatemejon1378@gmail.com   

۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

عاشق ایناییم ک موقه حل تمرین داوطلبانه میرن پای تخته، میذارن ما ی نفس راحت بکشیم

 
دخترهرات باستان   

۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

صافی اب... مرایادتوانداخت عزیز! تو دلت سبز لبت سرخ چراغت روشن نفست داغ تنت گرم دعایت با من روزهایت پی هم خوش باد!

maede1993   

۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

غم مشروطی به کنار...
آنچه دانشجو را پیر می کند تدریس استاد های بی سروپاست...

 
 
برچسب ها دانشجویی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 22,058
  • کدهای اختصاصی