loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 4 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

زندگی یادم داد زندگی به من یاد داد ...

 

 

 

زندگی به من یاد داد الکی به کسی دل نبندم =بقیه در ادامه مطلب....

 

به قول های الکیش دل نبندم
به خنده هاش دل نبندم
به خاطره هاش دل نبندم
بعد اینکه رفت بگم بسلامت نه اینکه بغض کنم
نه اینکه التماس کنم
نه اینکه دنبالش برم
نه اینکه تا اسمش میاد بغض کنم
نه اینکه عکساشو ببوسم و گریه کنم
نه اینکه چشم انتظار اومدنش باشم
فقط و فقط بگم بسلامت عشق جدیدت مبارک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ESOES-MUSIC در تاریخ 1393/01/21 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام
وبلاگ زیبایی دارین با تبادل لینک و بنر موافقی اگه اره بهم سر بزن اگر هم بنر نداری من برات درس میکنم با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ازت یه خواهشم داشتم اینه که اگه میشه تو سایتم عضو بشی مرسی ممنون
پاسخ : سلام فعلا برا تبادل بنر جایی اختصاص ندادم
پاسخ : سلام فعلا برا تبادل بنر جایی اختصاص ندادم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 21,999
  • کدهای اختصاصی