loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 9 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
چتر لحظه های دلتنگی...   

۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دیشب ساعت دوشب یه اسکول دیوونه زنگ زده من باصدای دو رگه میگم بله بفرمایید میگه سلام ای جونم عزیزم خواب بودی!! میگم په نه په ازسر شب منتظرم تو زنگ بزنی علاف بیکار. واقعا ما با اینا شدیم۷۵میلیون آیا!!

مملی خودمی   

۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

گفتم که چندیست دچار مات و ماتم شده ام...
چون شمع که میسوزد کم شده ام....
گفتا نکند که عاشق من شده ایی...
گفتم پ ن پ عاشق جملک شده ام...

 
ناشناس 2   

۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

با دوستم رفتیم غار علیصدر خفاشو دیده میگه خفاشه؟ میگم پ نه پ بتمنه اجاره خونش زیاده فعلا اینجا سکونت داره!

 
نفيسه جان   

۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

داشتیم با دوستان از یه جایی میومدیم. تو راه شارژم تموم شد. قرار بود برم خونه مامانم ولی شارژر نداشتم. رفیقم شارژرش رو داد. رسیدم خونه مامانم و اس ام اس بازی. رفیقم گفت رسیدی خونه؟ منم گفتم پ ن پ تو مسیر یه سوپری بود ایستادم زدم به شارژ دارم بهت اس میدم.

 
farinshad   

۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

رفتم قصابی میگم زبون دارید یارو گفت پ ن پ لالیم

 
مامان دوتا فرشته   

۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

از یه نفر پرسیدم سوپر مارکت محلتون کجاست گفت میخوای چیزی بخری گفتم پ ن پ میخوام برم ببینم مغازش قشنگه یانه

 
محمدرضابصیری نیا   

۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یکی زنگ زده خونمون میگه ثبت احوال؟ میگم نخیر. میگه ینی اشتباه گرفتم. میگم پ نه پ من اشتباه برداشتم.

 
...ღƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღ...   

۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ب داداشم میگم آب تو هاون نکوب!!
میگه ینی کار بیهوده نکنم؟؟
میگم پ ن پ مولکولای آبو له نکن...

 
***hyun***   

۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

اقا سیزده به در رفته بودیم پارک پرواز; داشتیم والیبال بازی میکردیم, توپ خورد به یه مامانه, افتاد تو کالسکه بچش; بهم گفت :اینجا جا بازیه؟ گفتم :پ ن پ جا بچه داریه!!!!!!! بعد بهم گفت :خیلیییییییییی بی شعوریی!!!!!!!!!! مردم اعصاب ندارن به خدا!!!!!

 
*chil*   

۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

به آبجیم میگم یه دختر دیدم خوب پاک نجیب.. سرب راه و تحصیل کرده..
میگه :بریم خواستگاری؟
میگم :پ ن پ گفتم دلت بسوزه..

 
monakkkk   

۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

یارو کوه بوده داشته چوب جمع میکرده. یکی میگه میخوای باچوب اتیش درست کنی؟
میگه :پ ن پ. پشته دریاهاشهریست قایقی خواهم ساخت

 
ناشناس 2   

۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

سگ مو بردم دامپزشکی میگم ۳-۴ روزه چیزی نمیخوره، دکتره میگه یعنی مریضه؟ میگم پ نه پ سالمه فقط یکم تناسب اندامش ریخته بهم تصمیم گرفته رژیم بگیره!

 
pesar khooob   

۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم!
یارو داره رد میشه میپرسه :شما ایرانی هستین؟
می گم :پ نه پ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!

 
دنیای طنز   

۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

بچه ها رو دعوت کرده بودیم برا والیبال یکی از بچه ها که کمی عقلش سنگه گفت این تور والیبال جواب دادم پ ن پ بنده ی داره

 
♥کوثرے♡   

۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

الان شرایط طوری شده که طرف رو تا گوسفندی، خری، الاغی خلاصه گونه ای از جانوران صداش نکنی باورش نمیشه دوسش داری!!! :|
یعنی بدوضعی شده :||||

reza.panahi   

۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸

زنگ زدم ۱۱۸میگم نیما حق دوست میگه شمارشو میخای میگم پ ن پ خودمو معرفی میکنم اسم شما چیه؟!....
۸

 
Mohammad.vampir   

۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

داشتم تو اتوبان لایی بازی می کردم. یهو یه زانتیا اومد کنارم گفت :داری لایی میکشی؟ گفتم :پ ن پ دارم برات عربی میرقصم گفت :د ن د پلیس نا محسوس بزن بغل

 
pesar khooob   

۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم، بابام میگه :سوختی؟
میگم :پ نه پ رفتم مرحله بعد!!!

 
zahra . h   

۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

به مامانم میگم نمیخای واسه ماآستین بالا بزنی؟ میگه :پسرم زن میخوای؟ میگم پ ن پ گفتم آستینتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره!!!

 
teacher...   

۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

دانش آموزم گفت :خونه زنبور همون کندوست، میگم :پ ن پ همین مسکن مهر

 
هیچگاه نهایم نگذار   

۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

طوطی گرفتم. فامیلمون اومده می گه :طوطیه؟ میگم :پ ن پ یا کریمه با یه کم فتوشاپ تغییرش دادم.

 
yaser.a "chahdezdan"   

۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

دیروز رفتم خونه ی یکی از دوستام دیدم مامانش اومد درو باز کردیهو دیدم گفت چیه با فرشاد کار داری گفتم پ ن پ اومدم خواستگاریش -. -

 
ali_farjami(§§)   

۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

رفتم در دفتر مدیر مدرسمون به مدیر گفتم خودکار داری یادم رفته خودکارمو بیارم
گفت خودکار نیاوردی؟!!! گفتم پ ن پ اوردم حوصلم سر رفت اومدم
اذیتت کنم بخندیم

arash.fire   

۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

دیروز رفتم حموم به مامانم میگم حوله رو بده مامانم میگه میخوای خودت رو خشک کنی? میگم پ ن پ میخوام بندازم دورم برم مکه لبیک بگم.

 
mostafa9360   

۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

یکی بود یکی نبود پ نه پ فکر کردی کی بود

 
yaser.a "chahdezdan"   

۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

دیروز رفتم خونه ی یکی از دوستام دیدم مامانش اومد درو باز کردیهو دیدم گفت چیه با فرشاد کار داری گفتم پ ن پ اومدم خواستگاریش -. -

 
خدای دیوانگی   

۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

از سر جلسه امتحان اومدم بیرون...
گند زده بودم... جزوه رو با خشم کوبیدم زمین... یارو میگه :چیه؟! امتحانتو گند زدی؟!
میگم :پ ن پ سر جلسه یادم افتاد که ادیسون برق رو اختراع کرده عصبی شدم که من میخواستم برق رو اختراع کنم تو چرا؟!

amir khoshtip   

۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

دیروز شیر خریدم دارم میبرم خونه رفیقم دیدتم میگه داری میبری خونه بخوری؟ میگم پَ نه پَ میبرم تحویلش بدم باغ وحش یه موقع به کسی صدمه نزنه

 
•●*°۩♥╬♥═╬ hadi~cR7╬═♥╬♥۩°*●•   

۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

خانومه با ماشین ۲۰۶ زده به تیر چراغ برق، ماشین نصف شده!
به افسر میگه :من مقصر شناخته می شم؟ افسر :پَ نَ پَ علت حادثه انحراف به چپ تیر برق بود ایشون مقصرن

 
•●*°۩♥╬♥═╬ hadi~cR7╬═♥╬♥۩°*●•   

۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم :بال دارین؟
میگه :بال مرغ؟
میگم :پ ن پ بال هواپیما چن تا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم!!!

 
 
برچسب ها پ نه پ , هانا پاتوق ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 21,977
  • کدهای اختصاصی