loading...
سایت تفریحی رویا
آخرین ارسال های انجمن
ՁԃɱɿՈ بازدید : 22 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
☆★ ♡fatemehhhh☆★ ♡   

۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یکی دیگه از اون اصطلاحات چرت ولی رایج...
"راستشو بگم بهت؟ "
نه والا! مرگ تو اصلا راضی نیستم انقدر مرام بذاری، دروغشو بگو.....

بختیارy   

۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

خواستم تخم مرغ با گوجه درست کنم داشتم گوجه ها رو سرخ میکردم
به هم اتاقیم که کنارم بود گفتم برو رب گوجه رو بیار بزنیم به گوجه ها خوشمزه شه
جالب اینجاست که با جدیت رفت رب رو اورد
خخخخخخخخخ

 
شب بوی عاشق   

۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

انقدر به پیام های همراه اول محل نذاشتم از یه راه دیگه وارد شده تند تند اس میده کجا موندی، بهت افتخار میکنم و از این دست حرفا!
فردا پس فردا میشه مخاطب خاص و قربون صدقم میره!
اصن یه وضعی که نگو، شوهرم یه وقت شک نکنه???!!!!!!

بقیه در ادامه مطلب 

ب
❤hania❤   

۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

همانا خداوند در ایران موجوداتی ب نام استقلال افرید
تا پرسپولیسیا از خنده غش کنن
پرسپولیسیاااااااااااا با قر بیاین وسط: D

 
*.fateme.*   

۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یه دوس دختر نداریمو مرگ :|
یه دوس پسر نداریمو کوفت :|
اونایی که یه دوس دختر هم ندارن با اونایی که یه دوس پسر هم ندارن دوس بشن دیگه

 
«««««rozhana»»»»»   

۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دوست پسرمامانه سوباسا، عکس لخت سندباد، قضیه ی جولزوجودی، اون خانوم خوشگله ی توسرندی پیتی، ماچ وبوسه ی جودی ابوت وبابا لنگ دراز،... دیگه کم کم دارم اعتمادمو نسبت به کلاه قرمزیوپسرخاله ام ازدست میدم!

سکوت بی پایان.....   

۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

به غضنفر میگن با سوئیس جمله بساز، میگه :من دیگه با هیچی جمله نمیسازم، تو داری از خر بودن من سوئیس تفاده میکنی...!!!

mehdoo   

۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ی بار نصف شب ی دختر رو سوار کردم
و دیگه تریپ لوتی ورداشتیم و بجای شماره امنیت بهش دادیم
تا اینکه رسوندمش خونشون
وقتی ک پیاده شد گفت خاک تو سر بی بخارت کنن
منظورش چی بوده؟

saye71   

۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ماوقتیکه سبزی میخریم تا۲شب شام سبزی ونون وپنیرداریم. روزیکه پنیرمیخریم تا۲شب پنیرونون وسبزی داریم. روزیکه نون میخریم تا۲شب نونوپنیروسبزی داریم جمعه شبام اگه مهمون نیاداینقدردریخچالوبازوبسته میکنیم تاخوابمون ببره۰_۰

 
elahe ab va atash   

۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دیروز زنگ خونمون زدم گودزیلامون میگه کیه گفتم منم گفت تویی که من فکر کردم آدم

 
*sarem*   

۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

قبول دارین مسخره ترین و اعصاب خورد کننده ترین جمله اینه :"کنکور آسان است! "

 
♥SAMIRA♥   

۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دوستان کلیپسی عزیز توجه کنین..
حداقل ردیف جلو میشینین دیگه حرفای استاد رو با سر تایید نکنین!!!
هیپنوتیزم شدیم

 
* anisa*   

۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

جملکی دارم خوشکله فرارکرده ز دستم!
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو می بستم!
ای مدیرچیکارکنم! جملکوپیداکنم!
وای چه کنم؟ آی چه کنم؟ کجا اونو پیدا کنم!!!
کاشی اونو می بستم! کاشی اونو می بستم!

 
من یک دختر هشتاد ویکی   

۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

امروز تو مدرسه بحس سر این بود که برای هر کس به اندازه درکش باید حرف زد این دوست ما اومد اظهار نظر کنه گفت مثلا خانوم نباید بریم واسه کلاس اولی ها شاهنامه ی سعدی بخونیم
اقا مارو میگی داشتیم صندلی هارو گاز میزدیم

سهيلا 75   

۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

میروی و بعد از مدتی می ایی واین همچنان ادامه دارد. این کار وحید اقا ست

 
ehsan parto   

۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

من خیلی با ادب بودم
منتها
توی بیمارستان عوضم کردن!!!

 
تا کی انتظار   

۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ای خدااا یعنی الان کجاس چیکار میکنه به چی فکر میکنه خدااا دارم میترکم بهش گفته بودم اگه یه روز نبینمت میمیرم الان یه ماهه ازش خبر ندارم و عین یه بز در خدمتتون هستم و نمردم هنوز D:

 
جادوگر پارسی   

۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دقت کردین وقتی خودتو می زنی به خواب
یا جایی از بدنت شروع می کنه به خارش
یا آب دهنت جمع می شه باید قورتش بدی
یا دست و پاهات خواب رفته بایدتکونش بدی!

nshakiba10@yahoo   

۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره!
اگه دو سال دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه؟

 
❤✪ ░h░a░m░e░d░✪❤   

۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

با یکی قهری بهش زنگ بزن تا گفت الو فحش زیر و بالاشو بده بدونه هنوز قهری باهاش

 
saeeddado   

۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

فقط یه ایرانی می تونه به جای ساختن خونه ضد زلزله بره تخت خواب ضد زلزله بسازه

exobit   

۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

ﺩﺭ اﻧﺰﻭا ﭼﻴﺰ ﻫﺎﻳﻲ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺭﻩ ﺭﻭﺡ اﻧﺴﺎﻥ ﺭا ﻣﻴﺨﺮاﺷﻨﺪ و ﻣﺎ ﭼﻮﻥ ﺩﻟﻴﻠﻲ ﺑﺮ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﻤﻴﺎﺑﻴﻢ اﻧﻬﺎﺭا ﺑﻪ ﻣﺎﻭﺭاﻱ ﻃﺒﻴﻌﻪ ﺭﺑﻄ ﻣﻴﺪﻫﻴﻢ....
ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺪاﻳﺖ

Rez Man   

۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

یادش بخیر...
بچه ی فامیل رو میزاشتی رو شونت دور خونه میگردوندی، وقتی میزاشتیش زمین، می گفت عمو جون یه دور دیگه
ولی الان... گودزیلای فامیل تو رو میزاره رو انگشت کوچیکش تا میخوره بهت تیکه میندازه، اینبار تو باید بگی عمو جون غلط کردم، بسه دیگه

allitohi   

۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دقت کردین توفیلمای ایرانی وقتی موبایل اقای راننده میفته پایین، یعنی میخاد تصادف بشه؟؟؟؟؟؟؟؟

چراغ خاموش   

۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

واکنش زنها بعد از نگاه شوهراشون بهشون:
اروپایی:عزیزم! این نگاهتو دوست دارم.
ایرانی:چیه؟ بیا منو بخور!؟!

 
тαкραя   

۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

مرد باس هر یه ساعت یه بار داد بزنه بگه:
خانوووووووووووم وقت قهرته، قهر کن میخوام منت بکشم!

 
MahNaz ^_^   

۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

دختر بازی هیچی هم تو ایران نداشته باشه خوبیش اینه که ۹۹%پسرا رو فرستاده باشگاه بدنسازی؟؟ :))

خدایا عاشقتم!   

۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

اعتراف میکنم موقعی که تو این سایتهای ایرانی سرچ میکنم،
میترسم کلیک کنم!!!
چون اینقدر صفحه تبلیغات باز میشه که تا ببندمشون
شارژ adsl ام تموم میشه!!

قاصدک بارون   

۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

بعصیا آبروی هر چی دانشجوئه بردن، نه مشروط میشن، نهدرسی رو میافتن، حتی حذفم نمیکنن.
خجالت داره واقعا...

 
**marzie**   

۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹

نه به بعضی کاربرای جملک با اسمای کاربری اجق وجق!!!
نه اون دوستایی که اسم و فامیلشونو با پسوند می نویسند تازه عکس پرسنلی هم میزارن!
دوست عزیز جملکه! سایت سازمان سنجش که نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
« بسم الله الرحمن ارحیم » |هانا پاتوق|سایت تفریحی|سرگرمی|hanapatogh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 21,973
  • کدهای اختصاصی